درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5388صفحه نخست » سه شنبه، 2 مهر 1392 - 19:03
 فراخوان عکس و فیلم
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجمع توزیع کنندگان همراه اول در نظر دارد، مسابقه عکاسی ویژه ای را با رویکرد نمایش تبلیغات همراه اول، با مشارکت علاقمندان سراسر کشور، برگزار نماید.
 
 
 بنابراین تمامی توزیع کنندگان لایه 2 و سایر علاقمندان می توانند با عکاسی از تبلیغات همراه اول، برای شرکت در این مسابقه اقدام نمایند.
 
 •    شرایط و مقررات شرکت در مسابقه :
 -    هیچ گونه محدودیتی برای شرکت افراد علاقمند در مسابقه عکاسی وجود ندارد.
 -    هر شرکت کننده می تواند حداکثر 10 عکس برای مسابقه ارسال نماید.
 -    عکسها می توانند تک رنگ، سیاه و سفید و رنگی باشند.
 -    تمامی عکسها می بایست دیجیتال بوده و با فرمت jpg ارسال شوند.
 -    تمامی عکسها می بایست وضوح تصویر داشته باشند و  72- 300 dpiبوده و حداکثر حجم آن 500 KB باشد.
 -    عکسهای ترکیبی و دستکاری شده به نحوی که به جنبه استنادی آنها خلل ایجاد شود، از مسابقه حذف می شوند.
 -    با توجه به ضرورت پویایی، عکسهایی که قبلا به مجمع ارسال شده باشند، در مسابقه شــرکت داده نمی شوند.
 -    شرکت کننده، صاحب اثر شناخته می شود. در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله از مسابقه، عکس مذکور حذف و دبیرخانه مسوولیتی را در این خصوص نخواهد پذیرفت.
 -    عکسهای پذیرفته شده همراه با معرفی عکاس، در سایت مجمع به نمایش در می آیند.
 -    از برگزیدگان مسابقه عکاسی، در همایش مجمع توزیع کنندگان در روز پنجــم مهرماه تقدیر بعمل می آید.
 -    مجمع مجاز به استفاده از عکسها، در سایت، گالری تصاویر، بروشورها و ... می باشد.
 -    تمامی عکسها می بایست به نشانی پست الکترونیک دبیر مسابقه mozafari@mtmci.ir ارسال شده باشند.
 -    حداکثر مهلت ارسال آثار تا ساعت بیست و چهار دوم مهر ماه می باشد.
 -    تکمیل فرم شرکت در مسابقه و ارسال فرم تکمیل شده همراه عکسها ضروری است. برای دریافت فرم به وب سایت مجمع توزیع کنندگان محصولات همراه مراجعه فرمایید.
 
 وبسایت مجمع توزیع کنندگان محصولات همراه اول : www.mtmci.ir
 
 •    جوایز :
 سه نفر اول به شرح زیر مورد تقدیر مجمع توزیع کنندگان همراه اول قرار گرفته و جوایزی به آنها تقدیم می شود:
 
 o    برگزیده اول : 6 ربع سکه + لوح تقدیر مجمع توزیع کنندگان همراه اول
 o    برگزیده دوم : 4 ربع سکه + لوح تقدیر مجمع توزیع کنندگان همراه اول
 o    برگزیده سوم : 2 ربع سکه + لوح تقدیر مجمع توزیع کنندگان همراه اول
 
 
 •    تقویم مسابقه :
 -    مهلت ارسال آثار : تا 02 مهر ماه 1392
 -    اعلام نتایج :  03 مهرماه 1392
 -    اهدای جوایز : 05 مهر ماه 1392
 
 •    دبیر مسابقه : انسیه مظفری
 شماره تماس :  09106682106   ـ پست الکترونیک :  mozafari@mtmci.ir

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد